Veelgestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten?

Alle informatie over de verzendkosten kun je hier nalezen.

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Wij hebben geen echte winkel dus het is helaas niet mogelijk om de 'juweeltjes en meer' van te voren te bezichtigen, maar je mag je bestelling wel bij mij thuis op komen halen in Geertruidenberg.
Ophalen kan alleen in overleg en alleen op de maandag en donderdag avond tussen 18:00uur en 20:00uur. Na het plaatsen van je bestelling zal ik contact met je opnemen om een afhaal datum en tijd af te spreken.

Versturen jullie ook naar het buitenland?

Bestelling kunnen over de hele wereld verstuurd worden. Staat het land er niet bij, stuur dan een mailtje naar info@milajuweeltjesenmeer.nl

Ik krijg geen bevestigingsmail van mijn bestelling?

Heb je binnen 1 uur na je bestelling nog geen orderbevestiging ontvangen neem dan even contact met ons op zodat we kunnen nazien of alles goed is gegaan. De meeste mensen hebben een Spamfilter en helaas laten niet alle Spamfilters onze bevestiging e-mail door. De bevestigings e-mail wordt dus soms geweigerd/geblokkeerd. Mocht dit het geval zijn dan verzoeken wij je contact met ons op te nemen om na te gaan of wij uw betaling al ontvangen en verwerkt hebben. contact opnemen kan via de mail.

Wat is de levertijd?

Ik doe mijn uiterste best alle juweeltjes & meer z.s.m. te versturen. Daar ik ook nog werk in de zorg, kan dit een paar dagen duren. Mits anders is afgesproken en het artikel dat je besteld op voorraad is. Bestellingen die geplaatst zijn worden in volgorde van binnenkomst verwerkt en verstuurd. Het is afhankelijk van PostNL wanneer je bestelling bezorgd wordt, wij kunnen daar helaas geen invloed op uitoefenen. Hou er aub rekening mee dat brievenbuspost niet meer elke dag bezorgd wordt en rond de feestdagen kan het ook langer duren. Ik verstuur van maandag tot en met vrijdag, uitgezonderd feestdagen. Is je bestelling spoed informeer dan vooraf aan je bestelling per mail of per telefoon of snellere verzending mogelijk is.

Kan ik de haaraccessoires wassen?

De haaraccessoires kunnen niet gewassen worden. De mutsjes kunnen voorzichtig met een handwasje gereinigd worden maar mogen niet met een wasdroger gedroogd worden. Wassen van de accessoires is op eigen risico.

Kan ik gedragen 'juweeltjes en meer' retour sturen?

Alle 'juweeltjes en meer' verzenden wij verzegeld, zorg ervoor dat deze verzegeling niet verbroken is want anders is retourneren niet meer mogelijk. Dit doen wij om de hygiene van deze producten te waarborgen, je bent er bij ons altijd van verzekerd dat de producten ongedragen zijn.

Zit er garantie op de 'juweeltjes en meer'?

Omdat ik niet kan controleren hoe er met de 'juweeltjes en meer' omgegaan wordt, is het belangrijk te weten dat er om die reden geen garantie gegeven kan worden op de juweeltjes en meer van Mila - juweeltjes en meer.

Veiligheid haaraccessoires en sieraden?

Laat je kindje nooit alleen met de haaraccessoires en/of sieraden en doe deze uit als ze gaat slapen. De kleine onderdeeltjes zijn gevaarlijk. De haaraccessoires en sieraden zijn niet bedoeld als speelgoed.

Laat de haaraccessoires en sieraden niet nat worden en leg ze ook niet te lang in de zon.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Alle bestellingen worden in een bubbeltjesenvelop of brievenbusdoosje via de brievenbuspost van PostNL verzonden.
Grotere bestellingen worden in een doosje verstuurd via PostNL. Je ontvangt dan na verzending via de mail een track & trace code.

Ik zou graag iets willen hebben dat niet meer op voorraad is?

Van alle 'juweeltjes en meer' zijn er maar beperkte aantalen op voorraad, in sommige gevallen maar 1 van elke kleur. Wacht dus niet te lang, want in de meeste gevallen is het op=op.
Op deze manier kan ik blijven wisselen van leuke en unieke 'juweeltjes en meer' en is het aanbod elke keer weer verrassend anders.

Je mag mij altijd een berichtje sturen via de mail als iets uitverkocht is. Dan kan ik kijken wat de mogelijkheden zijn en of er misschien een soort gelijk procuct beschikbaar is.